Városlista
2024. július 31, szerda - Oszkár

Hírek

2016. Október 11. 15:04, kedd | Helyi
Forrás: LIDL.hu

10 forinttal emeli meg a magyar tejek átadói árát a Lidl!

10 forinttal emeli meg a magyar tejek átadói árát a Lidl!

A tejpiaci válság hatására nehéz helyzetbe került hazai tejtermelők támogatása érdekében a Lidl Magyarország október 10-től minden magyar friss és tartós tej átadói árát megemeli.

Annak ellenére, hogy a Lidl-nek beszállító partnereivel élő szerződéses átadói árai vannak érvényben, az áruházlánc úgy határozott, hogy a bajbajutott tejágazat megsegítése érdekében változtat a szerződésben foglaltakon és automatikusan megemeli minden hazai tartós és friss tej átadói árát. A vállalat ezzel a lépésével szeptember 1. óta minden érintett tejtermék átadói árát legalább 10 Ft-tal megnövelte.

A Lidl Magyarország évek óta kiemelt hangsúlyt helyez kínálatában a magyar gyártók által előállított tejekre és tejtermékekre, ezáltal is támogatva a hazai gazdákat. Az áruházlánc stratégiai vállalásának sikerességét mutatja, hogy a 2015-ös gazdasági évben 56 millió liter friss és tartós tejet, 6 millió literrel többet, 2600 tonna trappista sajtot, közel 400 tonnával nagyobb mennyiséget vett át a hazai gyártóktól az előző évhez képest. A vállalat tej-és tejtermék exportja is bővült, az elmúlt egy évben 7 európai országba 18-féle magyar tejterméket értékesített közel 650 millió forint értékben.

„Felelős vállalatként kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a jelenleg is kedvezőtlen tejpiaci helyzetben valódi segítséget nyújtsunk a gazdálkodóknak. Ezt a célunkat szolgálja a 2013-ban indult „Lidl a magyar beszállítókért” programunk is, melynek keretében a kiemelt marketingkommunikáció mellett export lehetőséget is biztosítunk beszállítóinknak. Ezzel a döntésünkkel is - mely szerint nem a szerződött, hanem a legalább 10 forinttal megnövelt átadói árakon vesszük át a magyar friss és tartós tejeket – a termelőknek szeretnénk segíteni” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.

A Lidl a jövőben is arra fog törekedni, hogy a vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett tovább erősítse a hazai tejfeldolgozókkal és rajtuk keresztül a tejtermelőkkel az együttműködést.

A Lidl Magyarországról

Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 160 áruházzal van jelen hazánkban, és közel 4000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A cég különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 30. 09:14, kedd | Helyi

A harmadik legjobb magyar intézmény lett a Széchenyi István Egyetem az Európai Egyetemi Játékokon

A győri Széchenyi István Egyetem hallgatói egy arany-, egy ezüst- és két bronzérmet nyertek a Debrecenben és Miskolcon megrendezett Európai Egyetemi Játékokon.

2024. Július 30. 08:13, kedd | Helyi

A győrszentiváni önkéntes tűzoltók is kaptak támogatást

Hétszázezer forint támogatást nyert el a katasztrófavédelem pályázatán a Győrszentiváni Önkéntes Tűzoltó Egyesület, üzemeltetésre pedig 128 ezer forinthoz jutottak hozzá egy polgári védelmi kiíráson.

2024. Július 30. 07:12, kedd | Helyi

Osztalékfizetéseket ellenőriztek a Győr-Moson-Sopron vármegyei NAV revizorai

A revizorok összevetették a cégek beszámolóit, a NAV rendszereinek adatait és vizsgálták a taggyűlési határozatokat is.

2024. Július 29. 09:13, hétfő | Helyi

Ilyen meglepetésre nem számítottunk

A Hanyi nyár bevételét a farádi Vöröskeresztes Alapszervezet kapta.