Hírek
2016. Október 11. 15:04, kedd |
Helyi
Forrás: LIDL.hu
10 forinttal emeli meg a magyar tejek átadói árát a Lidl!
![10 forinttal emeli meg a magyar tejek átadói árát a Lidl!](/external/image_cache/7/7/f/77fb14fe54f86306df7a983079cd30bf.jpg)
A tejpiaci válság hatására nehéz helyzetbe került hazai tejtermelők támogatása érdekében a Lidl Magyarország október 10-től minden magyar friss és tartós tej átadói árát megemeli.
Annak ellenére, hogy a Lidl-nek beszállító partnereivel élő szerződéses átadói árai vannak érvényben, az áruházlánc úgy határozott, hogy a bajbajutott tejágazat megsegítése érdekében változtat a szerződésben foglaltakon és automatikusan megemeli minden hazai tartós és friss tej átadói árát. A vállalat ezzel a lépésével szeptember 1. óta minden érintett tejtermék átadói árát legalább 10 Ft-tal megnövelte.
A Lidl Magyarország évek óta kiemelt hangsúlyt helyez kínálatában a magyar gyártók által előállított tejekre és tejtermékekre, ezáltal is támogatva a hazai gazdákat. Az áruházlánc stratégiai vállalásának sikerességét mutatja, hogy a 2015-ös gazdasági évben 56 millió liter friss és tartós tejet, 6 millió literrel többet, 2600 tonna trappista sajtot, közel 400 tonnával nagyobb mennyiséget vett át a hazai gyártóktól az előző évhez képest. A vállalat tej-és tejtermék exportja is bővült, az elmúlt egy évben 7 európai országba 18-féle magyar tejterméket értékesített közel 650 millió forint értékben.
„Felelős vállalatként kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a jelenleg is kedvezőtlen tejpiaci helyzetben valódi segítséget nyújtsunk a gazdálkodóknak. Ezt a célunkat szolgálja a 2013-ban indult „Lidl a magyar beszállítókért” programunk is, melynek keretében a kiemelt marketingkommunikáció mellett export lehetőséget is biztosítunk beszállítóinknak. Ezzel a döntésünkkel is - mely szerint nem a szerződött, hanem a legalább 10 forinttal megnövelt átadói árakon vesszük át a magyar friss és tartós tejeket – a termelőknek szeretnénk segíteni” – mondta Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója.
A Lidl a jövőben is arra fog törekedni, hogy a vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett tovább erősítse a hazai tejfeldolgozókkal és rajtuk keresztül a tejtermelőkkel az együttműködést.
A Lidl Magyarországról
Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 160 áruházzal van jelen hazánkban, és közel 4000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A cég különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Július 30. 09:14, kedd | Helyi
A harmadik legjobb magyar intézmény lett a Széchenyi István Egyetem az Európai Egyetemi Játékokon
A győri Széchenyi István Egyetem hallgatói egy arany-, egy ezüst- és két bronzérmet nyertek a Debrecenben és Miskolcon megrendezett Európai Egyetemi Játékokon.
2024. Július 30. 08:13, kedd | Helyi
A győrszentiváni önkéntes tűzoltók is kaptak támogatást
Hétszázezer forint támogatást nyert el a katasztrófavédelem pályázatán a Győrszentiváni Önkéntes Tűzoltó Egyesület, üzemeltetésre pedig 128 ezer forinthoz jutottak hozzá egy polgári védelmi kiíráson.
2024. Július 30. 07:12, kedd | Helyi
Osztalékfizetéseket ellenőriztek a Győr-Moson-Sopron vármegyei NAV revizorai
A revizorok összevetették a cégek beszámolóit, a NAV rendszereinek adatait és vizsgálták a taggyűlési határozatokat is.
2024. Július 29. 09:13, hétfő | Helyi
Ilyen meglepetésre nem számítottunk
A Hanyi nyár bevételét a farádi Vöröskeresztes Alapszervezet kapta.