Hírek
2018. Június 09. 12:08, szombat |
Belföld
Forrás: mti
A legkreatívabb színházakat díjazta a Magyar Teátrumi Társaság
Színházat vegyenek! címmel negyedik alkalommal rendezte meg a Magyar Teátrumi Társaság a Pécsi Országos Színházi Találkozó (POSZT) nyitónapján színházmarketing szakmai konferenciáját, amelyet követően díjakat is átadtak.
A Magyar Teátrumi Társaság pénteki közleménye szerint a Bartók Kamaraszínház és Művészetek Háza az év legjobb színházi plakátjáért járó díjat vihette haza, a Fővárosi Nagycirkuszé lett a legjobb nyomtatott kiadvány, a Budapesti Operettszínházé pedig a legjobb színházi weblap.
A Centrál Színházé lett a legjobb videó-trailer, a székesfehérvári Vörösmarty Színházé a legjobb szék, a Szatmárnémeti Északi Színház - Harag György Társulaté pedig a legjobb büfé.
Az idén újdonságként meghirdetett merchandising (ajándéktárgy) kategória nyertese a nagyváradi Szigligeti Színház.
Mint írják, az elmúlt évek jegyeladási statisztikái hűen igazolják, hogy a színházak egyre hatékonyabban és kreatívabban használják a kommunikációs eszközöket. Ezt elismerve a Magyar Teátrumi Társaság 2017-ben színházmarketing-díjat alapított Színházat vegyenek! néven, amelyre online formában hat kategóriában lehetett pályázni a szinhazbamentem.hu weboldalon, egy kategóriában pedig a konferencia helyszínén neveztek a résztvevő színházak képviselői. Ebben az új felhívásban keresték az évad klasszikus, szép kivitelezésű, vagy újszerű, egyedi ötleten alapuló reklámtárgyait.
A felhívásra 144 pályázat érkezett 48 színháztól. A versenyen indult színházak maguk szavaztak a pályaművekre, a saját nevezésekre nem lehetett voksolni.
A kategóriák győztesei értékes, a 2018/2019-es évad marketingkommunikációjában felhasználható nyereményekben részesültek. Részt vehetnek színházanként két fővel egy kétnapos marketingképzésen, valamint a nyertes színházak lehetőséget kapnak egy-egy Facebook-kampány lebonyolítására.
Az InfoPont, Országos Programajánló Magazin különdíját Az évad legjobb színházi trailere kategória nevezője, a Centrál Színház nyerte el.
A közlemény idézi Szabó Lászlót, a Magyar Teátrumi Társaság titkárát, aki szerint a színházakkal kapcsolatban a közönség várja és elvárja a megszokott megjelenéseket, ugyanakkor az új közönségrétegek megszólítása és a fiatalok figyelmének megragadása csak innovatív módszerekkel lehetséges.
Az idei konferencia fókuszában az online marketing állt. Neves hazai és külföldi szakemberek beszéltek az aktuális trendekről, a színházak számára is érvényesíthető online kommunikációs megoldásokról.
A konferencia részletei, a pályázatok és a Színházat vegyenek! díj nyertesei megtekinthetők a szinhazbamentem.hu weboldalon.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Március 31. 08:06, hétfő | Belföld
NAV: bevált az adategyeztetési eljárás
Az idén februárban elindított első adategyeztetések alapján bevált az újfajta eljárás, valamennyi megszólított adózó önként korrigálta korábbi hibáit, így mulasztási bírságot végül egyetlen esetben sem kellett kiszabni
2025. Március 31. 08:05, hétfő | Belföld
Országjárásra indulnak a Fidesz és a KDNP vezető politikusai
Április elején országjárásra indulnak a Fidesz és a KDNP vezető politikusai - közölte a Fidesz-KDNP kommunikációs igazgatója a közösségi oldalára vasárnap feltöltött videóban.
2025. Március 31. 08:03, hétfő | Belföld
Jellemzően száraz, napsütéses idő várható a héten
A hét elején még többfelé lehet zápor, majd csökken a csapadék esélye, és április első hetében jellemzően száraz, napos-felhős idő várható.
2025. Március 30. 08:49, vasárnap | Belföld
NAV: a gépjárműadó befizetésénél is érdemes a mobilapplikációt választani
A gépjárműadó befizetésénél is érdemes a NAV mobilapplikációját választani, a NAV-Mobilt azoknak is célszerű letölteni, akiknek gondot okoz az egyösszegű befizetés, hiszen itt az akár 5 havi pótlékmentes részlet is igényelhető