Hírek
2017. November 15. 16:10, szerda | Belföld
Beszólt az utasoknak a metróvezető
A metrófelújítás kezdése óta gyakran előfordul, hogy az utasok nem férnek fel egy-egy zsúfolt szerelvényre, és türelemmel kell várniuk a következőre.
A túlnyomó többség türelemmel viseli a kényelmetlenségeket, hiszen mindenkinek érdeke, hogy a metró fel legyen újítva. Az is megérthető viszont, ha egy lemaradt utas a második vagy harmadik szerelvényre már mindenképpen szeretne feljutni. Ilyenkor már fogy a türelem, és nehezen viseli az ember, ha kioktatják. Így történt ez az egyik utassal, Melindával is:
„2017.11.08-án délután mentem le a Lehel téri metrómegállóba, amikor már bent állt egy régi típusú szerelvény tömve, a peronon várakozó többi utas már csak a következő szerelvényre tudott várni. A metró elindult és ezután csak percekkel később érkezett az érintett új típusú metrókocsi (úgy gondolom, hogy jelen helyzetben túl hosszú időt kellett várni). Ekkorra már az egész peron tele volt, egyértelmű volt, hogy ennyi ember szintén nem fog felférni erre a metróra.
A metró megállt és elkezdett feltódulni a tömeg. A kocsik másodperceken belül kezdtek megtelni, de még volt bőven hely, mikor az ajtók csukódni kezdtek. 2-3-szor indult el az ajtó, amikor is még bőven szálltak fel az emberek, így nyilván mind a 2-3 alkalommal sikertelenül próbált bezáródni. Ekkor a vezetőhölgy ingerülten beleszólt a mikrofonjába, idézem:
Nyugodtan tartsák fel az ajtókat, nem megyünk akkor sehova...(hatásszünet)...Vigyünk már egy kis kultúrát az utazásba!
Úgy gondolom, hogy a napokban tapasztalható állapotban a BKK egyik képviselője, dolgozója sem engedhet meg magának ilyen stílust az utasokkal szemben."
– nyilatkozta.
A BKV-nak is elküldte az olvasó panaszlevelét. A közlekedési cég válasza szerint a panaszbejelentés vizsgálatát megkezdték, bővebb tájékoztatást a vizsgálat lezárása után tudnak adni.
Amennyiben bebizonyosodik, hogy az érintett járművezető szabálytalanul járt el, munkáltatói felelősségre vonás várható. – közölték.
A BKV szerint alapvető elvárás a cégnél a megfelelő színvonalú kommunikáció és az utasközpontú szemlélet. A járművezetők mindent megtesznek azért, hogy az utasok be- és kiszállása maradéktalanul megtörténhessen, a menetrend betartása mellett. Ugyanakkor sajnos nem mindig valósítható meg, hogy a peronra érkező összes utast egy vonat szállítson el, zárta sorait a közlekedési cég.
Forrás: index.hu
(Borítókép: Máthé Zoltán / MTI)
Ezek érdekelhetnek még
2025. December 18. 07:37, csütörtök | Belföld
Szijjártó Péter: újabb beruházásokat hajt végre Magyarországon az amerikai Scrub Daddy és Formlabs
2025. December 18. 07:35, csütörtök | Belföld
Orbán Viktor háború miatti baloldali megszorításokról beszélt
A magyarok nem akarják, hogy a háború miatt növekedjenek a terheik és elutasítják a baloldali megszorításokat - mondta Orbán Viktor miniszterelnök a Facebook-oldalára szerdán feltöltött videóban.
2025. December 17. 07:48, szerda | Belföld
DPD Hungary: kézbesítési késések alakultak ki a nagy csomagforgalom miatt egyes budapesti és főváros környéki területeken
2025. December 17. 07:45, szerda | Belföld
Varga Mihály szerint csak 2027 második felére érhető el fenntartható módon az inflációs cél
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) inflációs célja 2027 második felében érhető el fenntartható módon, de a szeptemberi előrejelzéshez képest az idén és jövőre is alacsonyabb lehet az infláció
