Hírek
2018. Április 04. 07:00, szerda | Bulvár
Bruce Willissel reklámozzák a magyar energiaitalt
Április másodikán debütált az a reklám, amelyben egy ismert és világhírű hollywoodi sztár reklámozza a magyar Hell energiaitalt.
A Hell lett az első olyan hazai márka, amely el tudta érni, hogy egy nemzetközileg ismert személy adja arcát egy reklámkampányhoz.
A Blikk írta meg először, hogy Bruce Willis hollywoodi filmsztár a Hell legújabb reklámjának főszereplője. Ezzel a Hell új mérföldkőhöz érkezett és a hazai sikerek után a nemzetközi piacot is szeretnék meghódítani. Azzal pedig, hogy egy "A" kategóriás sztárt is sikerült maguk mellé állítani, az áttörés már közel van.
Magyarországon egyedülálló az ehhez hasonló együttműködés és jól mutatja, hogy itthon is lehet sikeres vállalatot felépíteni és működtetni, valamint egy nemzetközileg is elismert márkát létrehozni. A 100 százalékban magyar tulajdonú energiaitalgyártó,
a Hell Energy jelenleg a világ közel 50 országában van jelen és napi 4,5 millió doboz üdítőitalt gyárt szikszói üzemében.
Pantl Péter, a Hell Energy marketingigazgatója elmondta, hogy a márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségük, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdték tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willisre esett a valasztásuk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ minden pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.
A marketingigazgató hozzátette, hogy a világsztárra épülő kampány egyszerre indul a Hell közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd a fogyasztók Bruce Willis arcával.
A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy, mint a gyors autók, a sebesség, vagy a bulizás.
Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, amelynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a new yorki forgatásra. A Bruce Willis-szel készített reklám április 2-án került adásba – a vezető magyar TV csatornák közül az RTL Klubon, a TV2-n és jónéhány kábeltévén látható a spot - olvasható a Hell sajtóközleményében.
Forrás: origo.hu
Főkép: Hell Energy
Kép: PICASA
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 22. 08:10, péntek | Bulvár
A Szabó Balázs Bandája új lemezével indul turnéra
Turnéra indul új lemezével a Szabó Balázs Bandája. A Keringés című stúdióalbumot egy tízállomásos koncertsorozaton népszerűsíti a zenekar, ennek második és kiemelt állomása november 30-án a fővárosi Dürer Kert.
2024. November 21. 07:48, csütörtök | Bulvár
Felfüggesztett börtönbüntetésre ítélték a mentőápolót, aki kórház helyett hazavitt egy ittas, gerincsérült férfit
Egy évi fogházbüntetésre ítélték két évre felfüggesztve azt a mentőápolót, aki nem vitt kórházba egy ittas állapotban elesett férfit, hanem hazavitte.
2024. November 20. 07:48, szerda | Bulvár
Szakértők szerint csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
2024. November 19. 07:51, kedd | Bulvár
Tizenhat évre ítélték a kiskorú tanítványait szexuálisan molesztáló gyulai karateedzőt
Tizenhat év fegyházbüntetésre ítélték azt a 69 éves gyulai férfit, aki karateedzőként kiskorú tanítványait molesztálta - tájékoztatott a Békés Vármegyei Főügyészség hétfőn közleményben.