Városlista
2025. december 18, csütörtök - Auguszta

Hírek

2018. Április 04. 07:00, szerda | Bulvár

Bruce Willissel reklámozzák a magyar energiaitalt

Bruce Willissel reklámozzák a magyar energiaitalt

Április másodikán debütált az a reklám, amelyben egy ismert és világhírű hollywoodi sztár reklámozza a magyar Hell energiaitalt.

A Hell lett az első olyan hazai márka, amely el tudta érni, hogy egy nemzetközileg ismert személy adja arcát egy reklámkampányhoz.

A Blikk írta meg először, hogy Bruce Willis hollywoodi filmsztár a Hell legújabb reklámjának főszereplője. Ezzel a Hell új mérföldkőhöz érkezett és a hazai sikerek után a nemzetközi piacot is szeretnék meghódítani. Azzal pedig, hogy egy "A" kategóriás sztárt is sikerült maguk mellé állítani, az áttörés már közel van.

Magyarországon egyedülálló az ehhez hasonló együttműködés és jól mutatja, hogy itthon is lehet sikeres vállalatot felépíteni és működtetni, valamint egy nemzetközileg is elismert márkát létrehozni. A 100 százalékban magyar tulajdonú energiaitalgyártó,

a Hell Energy jelenleg a világ közel 50 országában van jelen és napi 4,5 millió doboz üdítőitalt gyárt szikszói üzemében.

Pantl Péter, a Hell Energy marketingigazgatója elmondta, hogy a márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségük, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdték tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willisre esett a valasztásuk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ minden pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.

A marketingigazgató hozzátette, hogy a világsztárra épülő kampány egyszerre indul a Hell közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd a fogyasztók Bruce Willis arcával.

A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy, mint a gyors autók, a sebesség, vagy a bulizás.

Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, amelynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a new yorki forgatásra. A Bruce Willis-szel készített reklám április 2-án került adásba – a vezető magyar TV csatornák közül az RTL Klubon, a TV2-n és jónéhány kábeltévén látható a spot - olvasható a Hell sajtóközleményében.

Forrás: origo.hu

Főkép: Hell Energy

Kép: PICASA

Ezek érdekelhetnek még

2025. December 18. 07:38, csütörtök | Bulvár

Sean Paul 2026 májusában a Budapest Parkban ad koncertet

Sean Paul jamaicai előadó 2026. május 17-én először lép fel Budapesten, a Budapest Parkban – közölték a szervezők az MTI-vel.

2025. December 17. 07:52, szerda | Bulvár

HUN-REN: ökológiai szempontból jobb a valódi fenyőfa, mint a műfenyő

Ökológiai szempontból jobb valódi fenyőfát vásárolni karácsonyra, mint műfenyőt - hívja fel a figyelmet Aszalós Réka, a Magyar Kutatási Hálózat (HUN-REN) Ökológiai Kutatóközpontjának tudományos munkatársa.

2025. December 16. 07:07, kedd | Bulvár

Enyedi Ildikó kapta a Femme de Cinéma Sisley – Les Arcs díjat

Enyedi Ildikó kapta a 2013-ban alapított Femme de Cinéma Sisley – Les Arcs díjat a franciaországi Les Arcs Filmfesztiválon, amellyel a kimagasló tehetségű női filmes alkotók munkásságát ismerik el.

2025. December 13. 07:10, szombat | Bulvár

Leprás megbetegedést igazoltak Kolozsváron egy ázsiai nőnél

Leprás megbetegedést igazoltak Kolozsváron egy ázsiai fiatal nőnél, további három lepragyanús társa pedig még megfigyelés alatt áll - közölte pénteken a Maszol.ro kolozsvári hírportál.