Városlista
2024. július 27, szombat - Olga

Hírek

2018. Április 04. 07:00, szerda | Bulvár

Bruce Willissel reklámozzák a magyar energiaitalt

Bruce Willissel reklámozzák a magyar energiaitalt

Április másodikán debütált az a reklám, amelyben egy ismert és világhírű hollywoodi sztár reklámozza a magyar Hell energiaitalt.

A Hell lett az első olyan hazai márka, amely el tudta érni, hogy egy nemzetközileg ismert személy adja arcát egy reklámkampányhoz.

A Blikk írta meg először, hogy Bruce Willis hollywoodi filmsztár a Hell legújabb reklámjának főszereplője. Ezzel a Hell új mérföldkőhöz érkezett és a hazai sikerek után a nemzetközi piacot is szeretnék meghódítani. Azzal pedig, hogy egy "A" kategóriás sztárt is sikerült maguk mellé állítani, az áttörés már közel van.

Magyarországon egyedülálló az ehhez hasonló együttműködés és jól mutatja, hogy itthon is lehet sikeres vállalatot felépíteni és működtetni, valamint egy nemzetközileg is elismert márkát létrehozni. A 100 százalékban magyar tulajdonú energiaitalgyártó,

a Hell Energy jelenleg a világ közel 50 országában van jelen és napi 4,5 millió doboz üdítőitalt gyárt szikszói üzemében.

Pantl Péter, a Hell Energy marketingigazgatója elmondta, hogy a márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségük, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdték tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willisre esett a valasztásuk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ minden pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre.

A marketingigazgató hozzátette, hogy a világsztárra épülő kampány egyszerre indul a Hell közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a social media csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd a fogyasztók Bruce Willis arcával.

A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg, amely kizárólag a brandet és a sztárt helyezi a középpontba, elhagyva az összes korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, úgy, mint a gyors autók, a sebesség, vagy a bulizás.

Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, amelynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a new yorki forgatásra. A Bruce Willis-szel készített reklám április 2-án került adásba – a vezető magyar TV csatornák közül az RTL Klubon, a TV2-n és jónéhány kábeltévén látható a spot - olvasható a Hell sajtóközleményében.

Forrás: origo.hu

Főkép: Hell Energy

Kép: PICASA

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 25. 07:40, csütörtök | Bulvár

Több mint félszáz fürdőben lesz Strandok éjszakája szombaton

A Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére az idén is megrendezik július 27-én a Strandok éjszakáját, az országos rendezvényhez már 60 fürdő csatlakozott az ország minden részéből.

2024. Július 23. 08:10, kedd | Bulvár

Emberre támadt egy medve az erdélyi Beszterce-Naszód megyében

Emberre támadt egy medve hétfőn este Beszterce-Naszód megyében, a Sajónagyfalu (Mariselu) községhez tartozó Sajószentiván (Santioana) településen, a férfi a lábán és az ágyékán megsérült

2024. Július 18. 07:56, csütörtök | Bulvár

Balaton-átúszás - Lezárták a nevezést

Elérte a 12 és félezres létszámlimitet a 42. Lidl Balaton-átúszásra jelentkezők száma, így a szervező Budapest Sportiroda szerda reggel 9-kor lezárta a nevezést.