Hírek
2019. December 11. 14:08, szerda | Belföld
Extra lehetőséget kapott tíz magyar divattervező
Elindult a magyar divatmentoring program, amelynek keretén belül tíz tehetséges magyar divattervező kap lehetőséget arra, hogy elismert hazai szakemberektől sajátítsa el a márkaépítéshez és -fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai
A Magyar Divat & Design Ügynökség által indított mentorprogram célja, hogy átadja azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brand építéséhez. A hazai szakemberek workshopok és személyes találkozók keretein belül fejlesztik majd a résztvevőket, míg a program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az ügynökség és a Camera Nazionale della Moda Italiana közös nemzetközi mentorprogramját is.
Továbbá azt tűzte ki célul, hogy a programnak köszönhetően minél több stabil, sikeres magyar márka jöjjön létre és a legjobban teljesítők tovább léphessenek a nemzetközi mentoring programba is.
A szakmai szempontok alapján kiválasztott mentorok – Chen Mónika Emma (márkafejlesztési menedzser és kommunikációs tanácsadó), Dr. Ádám György (ügyvéd, a Budapesti Ügyvédi Kamara bizottsági tagja), Kárpáti Kriszta (szabadúszó divat PR szakember), Kázsmér Nikolett (befektetési menedzser, inkubációs terület), Bernát Sára Emília (divat & luxus stratégiai tanácsadó), Szentesi Réka (divatkutató), Tátrai Péter (befektetési igazgatóhelyettes), Horváth Alexandra (CFO, Aeron), Lilit Boninsegni (Polimoda), Martényi Tímea (értékesítési és fenntarthatósági szakértő) – a divathoz és márkaépítéshez kapcsolódó különböző területeken szerzett tapasztalatuknak köszönhetően pontosan látják a márkák erősségeit és fejlesztendő területeit.
Az utolsó workshopok 2020 márciusában lesznek, addig pedig olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, termékértékesítés, védjegyeztetés vagy épp a digitális marketing.
A programban résztvevő designerek – a Kata Szegedi, a Nini Molnar, a The Four, a DÜSK, a Vecsei Millinery, a Peter Mero, a Gabriella Veszpremi, az Anna Daubner, az Alma Vetlenyi és a ZIA – egytől egyig olyan tehetségek, akik a mentorprogram elvégzése után tovább fejleszthetik vállalkozásukat.
„A hazai mentorprogram témaköreinek összeállítása során arra törekedtünk, hogy minden olyan területet érintsünk, amely ahhoz szükséges, hogy egy márka stabilan és sikeresen tudjon itthon működni. Emellett fontos célunk, hogy a megfelelő mentorálással üzletileg olyan szintre fejlesszük a magyar márkákat, hogy később a CNMI- vel közös mentorprogramba léphessenek át és nemzetközi szinten is sikeressé váljanak, ezáltal tovább erősítsék Magyarország kimagasló kreativitásáról alkotott képet" – fogalmazott Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezetője.
Forrás: origo.hu
Kép: Adam Horvath 2019/Adam Horvath
Ezek érdekelhetnek még
2025. December 08. 07:48, hétfő | Belföld
Folytatódik az átlagosnál enyhébb időjárás a héten is
Folytatódik az átlagosnál enyhébb időjárás a jövő héten is, de marad a borult, párás, gyakran ködös idő, néhol szitálás is várható.
2025. December 08. 07:47, hétfő | Belföld
Orbán Viktor: a gazdaság és kereskedelem, a migráció, a háború és az energia a török tárgyalások fő pontjai
Törökországgal minden évben áttekintjük a legfontosabb kérdéseket, a mostani tárgyalások négy fő pontja a gazdaság és kereskedelem, a migráció, a háború és az energia
2025. December 08. 07:43, hétfő | Belföld
Nagy István: a mezőgazdaság teljes kibocsátási értéke és jövedelmezősége is bővült
Az éghajlatváltozás okozta kihívások és a járványok ellenére a mezőgazdaság teljes kibocsátási értéke és jövedelmezősége is bővült - jelentette ki az agrárminiszter a Facebook-oldalára feltöltött vasárnapi videójában.
2025. December 07. 10:12, vasárnap | Belföld
A kényelmi díj eltörlésével több mint félmilliárd forint marad az autósoknál
Szeptember óta az autópálya-matrica online megvásárlása nem kerül többe annál, mintha benzinkúton szereznénk be, a kényelmi díj eltörlésével idén ősszel több mint félmilliárd forint marad az autósoknál
