Városlista
2025. március 21, péntek - Benedek, Bence, Miklós

Hírek

2019. December 11. 14:08, szerda | Belföld

Extra lehetőséget kapott tíz magyar divattervező

Extra lehetőséget kapott tíz magyar divattervező

Elindult a magyar divatmentoring program, amelynek keretén belül tíz tehetséges magyar divattervező kap lehetőséget arra, hogy elismert hazai szakemberektől sajátítsa el a márkaépítéshez és -fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai �

A Magyar Divat & Design Ügynökség által indított mentorprogram célja, hogy átadja azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brand építéséhez. A hazai szakemberek workshopok és személyes találkozók keretein belül fejlesztik majd a résztvevőket, míg a program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az ügynökség és a Camera Nazionale della Moda Italiana közös nemzetközi mentorprogramját is.

Továbbá azt tűzte ki célul, hogy a programnak köszönhetően minél több stabil, sikeres magyar márka jöjjön létre és a legjobban teljesítők tovább léphessenek a nemzetközi mentoring programba is.

A szakmai szempontok alapján kiválasztott mentorok – Chen Mónika Emma (márkafejlesztési menedzser és kommunikációs tanácsadó), Dr. Ádám György (ügyvéd, a Budapesti Ügyvédi Kamara bizottsági tagja), Kárpáti Kriszta (szabadúszó divat PR szakember), Kázsmér Nikolett (befektetési menedzser, inkubációs terület), Bernát Sára Emília (divat & luxus stratégiai tanácsadó), Szentesi Réka (divatkutató), Tátrai Péter (befektetési igazgatóhelyettes), Horváth Alexandra (CFO, Aeron), Lilit Boninsegni (Polimoda), Martényi Tímea (értékesítési és fenntarthatósági szakértő) – a divathoz és márkaépítéshez kapcsolódó különböző területeken szerzett tapasztalatuknak köszönhetően pontosan látják a márkák erősségeit és fejlesztendő területeit.

Az utolsó workshopok 2020 márciusában lesznek, addig pedig olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, termékértékesítés, védjegyeztetés vagy épp a digitális marketing.

A programban résztvevő designerek – a Kata Szegedi, a Nini Molnar, a The Four, a DÜSK, a Vecsei Millinery, a Peter Mero, a Gabriella Veszpremi, az Anna Daubner, az Alma Vetlenyi és a ZIA – egytől egyig olyan tehetségek, akik a mentorprogram elvégzése után tovább fejleszthetik vállalkozásukat.

„A hazai mentorprogram témaköreinek összeállítása során arra törekedtünk, hogy minden olyan területet érintsünk, amely ahhoz szükséges, hogy egy márka stabilan és sikeresen tudjon itthon működni. Emellett fontos célunk, hogy a megfelelő mentorálással üzletileg olyan szintre fejlesszük a magyar márkákat, hogy később a CNMI- vel közös mentorprogramba léphessenek át és nemzetközi szinten is sikeressé váljanak, ezáltal tovább erősítsék Magyarország kimagasló kreativitásáról alkotott képet" – fogalmazott Bata-Jakab Zsófia, az ügynökség vezetője.

Forrás: origo.hu

Kép: Adam Horvath 2019/Adam Horvath

Ezek érdekelhetnek még

2025. Március 20. 08:00, csütörtök | Belföld

6000 megawatt felett termeltek a hazai naperőművek

Kedden újabb csúcsokra ért a magyarországi zöldenergia termelés.

2025. Március 20. 07:54, csütörtök | Belföld

Orbán Viktor: a brüsszeli liberális elit nem maradhat a helyén

A brüsszeli liberális elit nem maradhat a helyén, Európának új vezetésre, új patrióta vezetésre van szüksége, amely nem a saját hatalmát építi, hanem a nemzetek Európáját erősíti

2025. Március 19. 07:57, szerda | Belföld

A kormány szerint a kereskedők elkezdték csökkenti az árakat

A kormány mindent megtesz a családok, idősek anyagi biztonságáért, védelméért, nem engedi meg, hogy a kereskedelmi láncok elvegyék az emberek pénzét, mert extraprofitot szeretnének maguknak

2025. Március 19. 07:44, szerda | Belföld

Szalay-Bobrovniczky Kristóf: a Magyar Honvédség újra Embert keres a vasra!

Elindult a Honvédelmi Minisztérium és a Magyar Honvédség Embert a vasra! harmadik kampánya, a 2023-ban indított toborzó lényege, hogy az új haditechnikával felszerelt alakulatokhoz fiatalokat hívjanak a seregbe