Hírek
2022. December 02. 08:25, péntek |
PR
Forrás: (x)
Felrobbantotta a TikTokot a VALMAR duó
![Felrobbantotta a TikTokot a VALMAR duó](/external/image_cache/0/c/f/0cfe13feeb75921650daa1f02de7eb58.png)
A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon.
Jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám, 4,7 milliós megtekintéssel emellett a #stabiloszinesszavak challenge közel 900 ezer embert ért el, és 600 videót töltöttek fel a felhasználók.A VALMAR duó és a STABILO október közepén hívta játékra a tiktokereket, akiknek az volt a feladatuk, hogy kedvenc színeik kiválasztása után új, kreatív megnevezést adjanak a színeknek, vagy akár egy rapszöveget is írhattak arról a Színvak című szám zenei alapjára felmondva. A verseny nemrégiben lezárult, a zsűri és az énekesek által kiválasztott nyertesek találkozhattak Marics Petivel.
„Eszméletlen jó érzéssel tölt el, hogy ennyi embert megmozgatott az új dalunk, és szinte felrobbantottuk a TikTokot. A nyertes rajongókkal is menő volt találkozni, ők is csapatták az új dalunkra” – mondta Marics Peti, a VALMAR énekese.
A nyertesek izgatottan várták már a találkozót, és sok dicséretet kaptak követőiktől is a TikTokon.
„A fiatalok ingerküszöbét egyre nehezebb feladat átütni, főleg, ha azt digitális platformokon szeretnénk elérni. Ők sokkal jobban tudják, melyek az aktuálisan menő trendek, melyik applikáció az, amelyik éppen tarol az ő korosztályukban. Emiatt tölt el nagy örömmel, hogy a STABILO-val és a VALMAR-ral közösen egy olyan aktivitást hoztunk létre, amellyel pár nap alatt több millió emberhez tudtunk szólni” – mondta el Hidvégi Krisztina, a kampányt lebonyolító Lounge Group médiaigazgatója.
Fotók, videó: Lounge Group
Ezek érdekelhetnek még
2024. Július 13. 10:32, szombat | PR
A fénykép előhívás korszerű, kreatív lehetőségei
A fotózás igen gazdag történelemre tekint vissza, a képek előhívásának lehetőségei azonban legalább annyit fejlődtek, mint rögzítési módjaik.
2024. Július 10. 14:19, szerda | PR
K&H: megindultak a magyar turisták, egyre népszerűbb a mobilos megoldás
már 11 százalékkal nőtt az utasbiztosítások száma az idén
2024. Július 09. 11:57, kedd | PR
K&H: sokkal nagyobb drágulást érzékelnek a fiatalok
a 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal
2024. Július 05. 13:34, péntek | PR
K&H: a csalók a vakáció alatt is célba vehetik a gyerekeket
a biztonságos bankolás alapelveit épp úgy el kell sajátítani, mint a közlekedését