Hírek
2015. Április 07. 05:00, kedd |
Belföld
Forrás: OrientPress Hírügynökség
Javult az ügyfélkiszolgálás színvonala Magyarországon
Enyhén javult az ügyfélkiszolgálás színvonala Magyarországon a ClientFirst Consulting Kft. próbavásárlásos vizsgálata szerint - tájékoztatta a cég az MTI-t. A svéd Better Business World Wide próbavásárlásokkal foglalkozó cég koordinálta tizenegyedik vevőkiszolgálási felmérés során 69 országban, átlagosan 10 ezer próbavásárlást végeztek, az eredmények több mint 1,7 millió válasz értékelésével készültek.
Magyarországon a korábbival azonos arányban, a vizsgált esetek 93 százalékában köszöntötték a vevőket az üzletekben, 51 százalékban történt kapcsolt értékesítésre vonatkozó ajánlás, ami 1 százalékkal jobb eredmény a korábbi évhez képest. Jelentősen javult viszont azon kereskedők aránya, akik mosolyogva szolgálják ki a vevőket, 81 százalékra, a korábbi 79-ről.
Világszinten összességében a vásárlók 80 százalékára mosolygott az eladó, 87 százalékukat üdvözölték, de csupán 52 százalék kapott javaslatot egyéb termék vagy szolgáltatás vásárlására - olvasható az összesítésben.
Magyarország 2008 óta vesz részt a felmérésben, változó mutatószámokkal, úgy tűnik, végre sikerült javulást elérni, a világátlaghoz viszonyítva - idézi a közlemény Mózes Istvánt, a ClientFirst Consulting Kft. ügyvezetőjét. Hozzátette: idén először a pénzügyi szektorban az üdvözlés tekintetében Magyarország az élvonal közelében végzett 99 százalékkal.
Az idén a mosoly tekintetében Írország lett az első, ahol az eladók 97 százaléka mosolyog munka közben. A második helyen megosztva Görögország és Puerto Rico végzett 93-93 százalékkal.
Világszerte átlagosan a legtöbbet az egészségmegőrző és szépségápolási (health & beauty) szektorban mosolyognak, ezen a területen 93 százalékos volt az arány. A legrosszabb eredményt 48 százalékkal a közlekedésben dolgozó kiszolgálók érték el.
Az üdvözlést tekintve a lista élére tizenegy dél-amerikai ország került, közülük több, például Costa Rica, Paraguay és Venezuela, 100 százalékos eredményt ért el.
A kapcsolt értékesítés mindig alacsonyabb eredményeket hozott, mint az üdvözlés vagy a mosoly, leggyakrabban, 63 százalékban a vendéglátóiparban ajánl kapcsolódó terméket a szolgáltató, a legrosszabb arányt pedig a szabadidő szektorban mérték.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Belföld
Orbán Viktor: az európai versenyképesség súlyosan hanyatlik
Az európai versenyképesség súlyos hanyatláson megy keresztül; ha bizonyos döntéseket nem hozunk meg, az EU versenyképessége az Egyesült Államokkal és Kínával szemben megállíthatatlanul visszaesik
2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Belföld
Több hullámban kiadós eső, erős szél és lehűlés várható a hévégén
Kiadós eső és erős, olykor viharos szél várható a hétvégén, emellett a hőmérséklet is jelentősen visszaesik - derül ki a HungaroMet Nonprofit Zrt. előrejelzéséből.
2024. Szeptember 13. 06:00, péntek | Belföld
Lázár János: Többséget szerez a GySEV-ben a kormány
Megszerezheti a magyar állam a Strabag tulajdoni részesedését a Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút Zrt.-ben (GySEV) – jelentette be közösségi oldalán az építési és közlekedési miniszter csütörtökön.
2024. Szeptember 12. 11:42, csütörtök | Belföld
Elkészült a Kőröshegyi völgyhíd karbantartása
A tervezetthez képest 5 nappal korábban végeztek a saruk cseréjével a Kőröshegyi völgyhídon.