Városlista
2024. július 18, csütörtök - Frigyes

Hírek

2022. Július 18. 09:24, hétfő | PR
Forrás: (x)

Keresőoptimalizálás szerepe a kisvállalkozások marketingjében

Keresőoptimalizálás szerepe a kisvállalkozások marketingjében

Ha valamit tudunk a kisvállalkozások vezetőiről, az az, hogy hihetetlenül elfoglalt emberek.

Míg sok kisvállalkozás tulajdonos felismeri, hogy a keresőoptimalizálás (SEO) fontos marketing taktika, a legtöbbjüknek nincs elegendő tudása vagy szándéka ahhoz, hogy mindent megtegyen amit a webhely keresésre optimalizálása érdekében meg kell tenni. Ugyanakkor az is igaz, hogy a legtöbb kisvállalkozás korlátozott digitális marketing költségvetéssel rendelkezik.

A megfelelő marketing költségvetés kialakítása fontos, hiszen a keresőoptimalizálás a kisvállalkozások számára hatékony eszköz lehet. A Google-keresések 46%-a helyi információkra irányul. Így tehát egy cég forgalmának jelentős része konvertálható Google keresésekből. Az emberek 97%-a többet tud meg egy helyi kisvállalkozásról online, mint bárhol máshol, ezért fontos, hogy megjelenjenek az általuk használt kifejezésekre, hogy a keresőoptimalizálás el legyen végezve. Általános keresési trend még, hogy a "Közelemben" típusú keresések száma több mint 900%-kal nőtt két év alatt. Ez egy másik fontos ok a keresőoptimalizálás hatékonyabbá tételére. Az emberek kisvállalkozásokat keresnek a környéken és a felhasználók 75%-a soha nem lép túl a Google keresési eredményeinek első oldalán. Az első oldalon való megjelenés kritikus, de sok tervezés kell hozzá.

Függetlenül attól, hogy milyen iparágban dolgozunk, vagy mekkora a vállalkozásunk, biztos sokan vannak, akik a mienkhez hasonló cég iránt érdeklődnek. A megfelelő keresőoptimalizálási célok kialakításakor és a keresőoptimalizálás stratégiájának végrehajtásakor érdemes néhány tippet megfogadni.

1. Építsük fel webhelyünket a SEO bevált gyakorlataival

Az egyik ok, amiért a kisvállalkozások küzdenek a SEO-val, az az, hogy webhelyüket nem a kereséseket szem előtt tartva építették. Természetesen a webhelyünk nézhet ki jól, de ha nincs megfelelően felépítve, jelentős mennyiségű keresési forgalomtól eshetünk el.

Webhelyünk elkészítésekor fontos, hogy szilárd webhelyszerkezetet hozzunk létre, hogy a keresőmotorok megfelelően feltérképezhessék és indexelhessék weboldalunkat. Az is fontos, hogy webhelyünk mobilbarát legyen. Egy mobil-reszponzív webhely nemcsak a felhasználói élményt javítja, hanem hozzájárul a keresőoptimalizálás rangsoroláshoz is.

2. A kulcsszavak rangsorolása

A kulcsszókutatás a második legfontosabb kulcs a hatékony SEO tartalomstratégia létrehozásához. Győződjünk meg arról, hogy webhelyünk rangsorolással rendelkezik az emberek által használt keresési kifejezések alapján. Minél előrébb szerepel a kisvállalkozás webhelye a releváns kulcsszavak és kifejezések tekintetében, annál valószínűbb, hogy a keresőmotorokban a mi cégünk is releváns címet adhat a keresőknek.

3. Optimalizáljuk a metaadatainkat

A keresőoptimalizálás következő lépése annak biztosítása, hogy az összes elsődleges céloldal a kulcsszavainkra legyen optimalizálva. Más szavakkal, minden oldalhoz optimalizálnia kell a címeket, a metaleírásokat és a törzstartalmat. Webhelyünk minden oldalának egyedi metaleírásra és címre van szüksége. Az is fontos, hogy a metaadatok leírása ne haladja meg azt a hosszúságot, amelynél a Google elkezdi csonkolni azokat a keresési eredmények között, és rábírja a felhasználókat, hogy átkattintsanak weboldalunkra. A kulcsszavak hatékony elrejtésének trükkje az, ha releváns blogot vezetünk valamilyen témában. Egy blog írása közben biztonsági játékot játszva tudjuk elrejteni a legfontosabb kulcsszavakat amikre a felhasználók keresnek. Fontos azonban, hogy a keresőmotorok csak a releváns tartalmakat sorolják előre, a kulcsszavak csak akkor számítanak, ha valódi tartalmakban vannak elhelyezve.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 13. 10:32, szombat | PR

A fénykép előhívás korszerű, kreatív lehetőségei

A fotózás igen gazdag történelemre tekint vissza, a képek előhívásának lehetőségei azonban legalább annyit fejlődtek, mint rögzítési módjaik.

2024. Július 10. 14:19, szerda | PR

K&H: megindultak a magyar turisták, egyre népszerűbb a mobilos megoldás

már 11 százalékkal nőtt az utasbiztosítások száma az idén

2024. Július 09. 11:57, kedd | PR

K&H: sokkal nagyobb drágulást érzékelnek a fiatalok

a 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal

2024. Július 05. 13:34, péntek | PR

K&H: a csalók a vakáció alatt is célba vehetik a gyerekeket

a biztonságos bankolás alapelveit épp úgy el kell sajátítani, mint a közlekedését