Hírek
2016. Április 06. 18:02, szerda |
Helyi
Forrás: Győr Megyei Jogú Város honlapja
KÉT TURISZTIKAI DÍJAT IS NYERT A VÁROS
A győri EYOF-film a „PR megoldások a turizmusban”, míg a Győri Meséskönyvem harmadik része a „Településmarketing” kategóriában ért el első helyezést…
A Turizmus Trend idén már 11-ik alkalommal hirdette meg pályázatát annak érdekében, hogy elismerje a legjobb turisztikai kommunikációs eszközöket az elmúlt egy évből. A győri önkormányzat két ilyen megoldását is a legjobbnak ítélték az Iránytű 2016 elnevezésű versenyben. Összesen hét kategóriában hirdettek eredményt, és az idén először keresték a legjobb PR megoldást a turizmus területéről, amit mindjárt első alkalommal Győr meg is nyert az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivált népszerűsítő kisfilmjével. A pályázatokban nem csak a tartalmat és a hatékonyságot figyelte a zsűri, hanem a kreativitás, dizájn, és a pályázatok koherenciája is fontos szempont volt.
„Büszkék vagyunk az elismerésre, és örömteli, hogy a városra a nyitottság jellemző a kreatív ötletek terén.” – nyilatkozta a Győrplusznak Domanyik Eszter a polgármesteri hivatal Városmarketing és Programszervezési Főosztályának vezetője. Mint mondta, igyekeznek olyan marketing-eszközöket választani, amelyek nem csak egy pillanatra ébresztenek figyelmet, de hosszabb távon is felkelthetik az érdeklődést városunk iránt. „A Győri Meséskönyvem gyermekeknek szóló foglalkoztató füzet-sorozat például már a negyedik részénél tart, mert nagy népszerűségnek örvend a kicsik körében, akik játékos feladatokon és kedves verses történeteken keresztül ismerhetik meg városunk értékeit. Ez a termék egyébként főosztályunk szívügye, hiszen minden feladatot és verset a kollégáim alkotnak.”
A főosztályvezető az EYOF filmmel kapcsolatban elmondta, ott is az volt a koncepció, hogy ne pusztán hazánk első olimpiai eseményét népszerűsítsük, de ennek apropóján bemutassuk városunk szépségeit is. A figyelemfelkeltés eszköze, hogy az EYOF sportágai Győr ikonikus helyszínein elevenednek meg, így láthatunk dzsúdózó fiatalokat a Püspökvár tornyában, teniszezőket a Kossuth hídon, vagy éppen röplabdázókat a Széchenyi téren.” Domanyik Eszter végezetül elmondta, Győrben rengeteg szépség és rengeteg lehetőség lakozik, amiket meg kell mutatnunk a világnak, a város által kidolgozott marketingeszközök célja pedig, hogy ezek az értékek valóban el is jussanak a címzettekhez.
A Győri Meséskönyvem sorozat részei innen letölthetők:
http://hirek.gyor.hu/cikk/gyori_meseskonyvem.html
Az EYOF film itt megtekinthető:
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 22. 09:11, péntek | Helyi
Hamarosan kérhető a háziorvosoktól az idei Covid-oltás
Oltópontok helyett idén a háziorvosoktól kérhetik a páciensek a frissített covid-oltást – közölte Müller Cecília országos tisztifőorvos a Magyar Kórházszövetség és a Medicina Fórum közös konferenciáján.
2024. November 22. 08:14, péntek | Helyi
Sorban állnak az autósok a gumisoknál Győrben is
Szinte megrohamozták a gumiszervizeket az autósok Győrben.
2024. November 22. 07:15, péntek | Helyi
Egyetemisták segíthetnek megoldani a fekvőrendőr-kérdést
Győrújfalun az Akácos utcában fekvőrendőrt szeretnének az ottlakók gyalogátkelőhellyel és sebességkorlátozó táblával.
2024. November 21. 09:16, csütörtök | Helyi
Használt tűzoltóautóra gyűjtenek a rajkai tűzoltók
Még augusztusban keresték meg a rajkai tűzoltókat az ausztriai Breitenau községből, hogy eladnák az ottani lánglovagok a tulajdonukban lévő Mercedes-Benz Sprinter gépjárművüket.