Városlista
2024. augusztus 17, szombat - Jácint

Hírek

2011. Augusztus 23. 10:30, kedd | Helyi

Közösséget épít a Praktiker

Közösséget épít a Praktiker

Az otthonszépítés és a barkácsolás iránt érdeklődőket kívánja egységbe kovácsolni a Praktiker a kö-zösségi térben. Az online aktivitások fókuszában tippek és ötletek állnak.

Egy pályázat keretében a belsőépítész blogger a Praktiker választékából megtervezi és átalakítja a rajongók otthonait.

Az innováció és a márkaépítés jegyében a Praktiker stratégiai szerepet szán a jövőben az online vevőkap-csolatoknak, ezért a magyarországi leányvállalat az otthonszépítés és a barkácsolás iránt érdeklődők szá-mára létrehozta saját közösségét a Facebook-on. A döntést több hónapos monitoring és elemzői munka előzte meg, melynek során a Praktiker kielemezte konkurenseit és a fogyasztói aktivitásokat a közösségi térben. A Facebook-on több mint 3,4 millió magyar regisztrálta magát, így a Praktiker a fogyasztói igé-nyeknek is eleget tett azzal, hogy közvetlen elérhetőséget biztosított vásárlói számára a világ legnagyobb közösségi portálján.

A Praktiker négy platformon van jelen a közösségi térben, hogy minél több hasznos tartalmat és információt tudjon biztosítani a vásárlók számára. A közösségépítés központi figurája Kovács Gabriella belsőépítész blogger, aki rendszeresen hasznos tippeket és ötleteket publikál, valamint megtervezi és átalakítja a rajongók otthonait is a Praktiker áruválasztékából egy pályázat keretében. Minden hónapban más témában, más helyiséggel lehet pályázni, amelyek közül a belsőépítész négy projektet kiválaszt, ezekre vázlatokat készít. A legtöbb szavazattal rendelkező otthont nemcsak a virtuális térben, hanem a valóságban is felújítják a Praktiker szakemberei. A blog és a Facebook mellett az Indavideo és a Youtube csatornán ötletes videók segítik a rajongókat, míg a Twitteren a Praktiker akciós ajánlatait lehet nyomon követni. Az online aktivitásokat a Csináld és a 4szoba internetes portálokon zajló megjelenések, illetve ppc kampányok, keresőmarketing és display hirdetések támogatják.

A celebmarketing eszköztárából merítve, a felújításokat bemutató pilot videókat a Groovehouse énekesé-nek, Judynak az otthonában forgatták. A barkácsáruházak piacán az utóbbi időben – a gazdasági válság miatt – visszaesett a forgalom. A Praktiker a magas fokú márkaélménnyel a vásárlói bizalmat szeretné növelni, illetve a stratégia része a Praktiker Webshop forgalmának növelése is, hiszen ez a hazai barkács szektor egyetlen internetes áruháza, amelyben több mint 40 ezer árucikk érhető el és rendelhető házhoz. A webshop a Praktiker Magyarország Facebook oldalán közvetlenül is elérhető.

A Praktiker az OMG social média divíziójával alakította ki integrált közösségi média stratégiáját.
 

Ezek érdekelhetnek még

2024. Augusztus 17. 09:12, szombat | Helyi

Tunéziai támadóval erősített az ETO

Sahli Ouijdi személyében egy bal oldali támadót igazolt az ETO.

2024. Augusztus 17. 08:15, szombat | Helyi

A képviselő ígéri: utánajár a vasúti állapotoknak

Néhány napja vasútfotósok (iho.hu) örökítették meg, ahogy kidőlt egy villanyoszlop a győri vasútállomás 4-es 5-ös peronja között. Csak nekidőltek, ennyi elég is volt.

2024. Augusztus 17. 07:09, szombat | Helyi

Itt vannak a „Fesztivál borai”!

A Győri Bornapokhoz kapcsolódó „Fesztivál bora” borverseny zsűrije döntött, az eredményeket most hozta nyilvánosságra a Győri Művészeti és Fesztiválközpont.

2024. Augusztus 16. 09:09, péntek | Helyi

A házigazdák győztek az Elektromos Kupán

Múlt héten szombaton rendezték meg az Elektromos Kupát, a győri Iparcsatornán. Az Iparcsatorna a versenyzés szempontjából nagyon megosztó, mert egy rendkívül nehéz víz, ami mindig más arcát mutatja.