Hírek
2021. November 10. 18:27, szerda | PR
Különleges helyszínen veszett el a kontroll a BrandFestivalon
![Különleges helyszínen veszett el a kontroll a BrandFestivalon](/external/image_cache/4/0/5/405b625ccfa088176b6cfe8e0b89154e.jpg)
Teltházzal zajlott a 20., jubileumi alkalommal megrendezett, kétnapos BrandFestival. Az eseményt egy teljesen új és szokatlan helyszínen, az Etele Pláza mozitermében, a Cinext Etelében rendezték meg.
A Lounge Group Munkadinamika projektjének kontrollszimulátorát itt is nagy érdeklődés övezte: több mint 50 marketinges és márkakommunikációs szakember próbálta ki a kontrollvesztés képtelen játékait, a legjobban teljesítők pedig egy izgalmas ajándékkal gazdagodtak.
A Lounge Group Munkadinamika kutatása részeként létrehozott játékos pszichológiai próbatétel, a kontrollszimulátor a pandémiás időszakban is megtapasztalt krízishelyzetek bizonytalanságainak hatásait szemlélteti, illetve elemzi. A kitelepülés célja, hogy különleges szimulációkon keresztül mutassa be a résztvevőknek a kontrollváltozás különböző állapotait, illetve megfigyelje, miként reagálnak a váratlan helyzetbe kerülők. Az Internet Hungary-n debütáló installáció, igazodva a kreatív környezethez és a nem mindennapi helyszínhez, új elemekkel bővült a BrandFestivalra.
A nemzetközi sztárelőadók és hazai vállalatvezetők mellett az ügynökségcsoport médiaigazgatója, Hidvégi Krisztina, illetve a csoport reputációs menedzsere, Juhász Diána is előadást tartottak a Munkadinamika kutatásról, a kontroll megváltozásának munkavállalók életére gyakorolt hatásáról. Az előadók kiemelték, hogy a moziterem, mint prezentációs helyszín különleges élményt jelentett számukra, hiszen szakmai eseményeken ritkán adatik meg, hogy a hollywoodi filmek közegében jelenjenek meg a kommunikációs szakma „hősei”. Az elmúlt időszak „konferenciamentessége” után újrainduló szakmai tudáscsere újabb állomásán a kapcsolatépítés beindulása mellett a pandémiás időszak utáni tudásszomj és tanulási vágy is érzékelhető volt: minden előadás és panelbeszélgetés teltházzal zajlott.
A BrandFestival és a kontrollszimulátor legjobb pillanatait felvillantó videó megtekinthető a Lounge Group Youtube-csatornáján.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Július 13. 10:32, szombat | PR
A fénykép előhívás korszerű, kreatív lehetőségei
A fotózás igen gazdag történelemre tekint vissza, a képek előhívásának lehetőségei azonban legalább annyit fejlődtek, mint rögzítési módjaik.
2024. Július 10. 14:19, szerda | PR
K&H: megindultak a magyar turisták, egyre népszerűbb a mobilos megoldás
már 11 százalékkal nőtt az utasbiztosítások száma az idén
2024. Július 09. 11:57, kedd | PR
K&H: sokkal nagyobb drágulást érzékelnek a fiatalok
a 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal
2024. Július 05. 13:34, péntek | PR
K&H: a csalók a vakáció alatt is célba vehetik a gyerekeket
a biztonságos bankolás alapelveit épp úgy el kell sajátítani, mint a közlekedését