Hírek
2013. Augusztus 21. 05:00, szerda |
Sport
Forrás: InfoVáros | -Hajósi Miklós-
Lángi lovagok a Baranya kupán!
Beszélgetés Lángi Attila autóversenyzővel a Baranya Kupa előtt.
Ismét láthat a nagyérdemű szurkoló tábor téged és Csimpikét az E86 Z4M-ben. Az utolsó versenyetek óta fejlesztettetek-e az autón?
- Az utolsó (Salgótarjáni ) verseny ótaahol csak a kuplunggal és a saját amatőr hozzáállásunk miatt, a futómű beállítással adódtak problémáink (ja meg persze az az egymást követő két lassító sem tett jót az autó megjelenésének) csak egy kis szépség beavatkozáson esett át az autó, mert a 2HOT Online magazin fotózásán már jól kellett kinéznie!
Ezután két éles bevetése is volt, mindkettő az FRT keretein belül ahol jóbarátaim hajtották ki belőle a lelket! Elsőre 2 pilóta is ment vele és úgy néz ki végre bekoptatták a kuplungot, de második nekifutásra azért sokkal több kár keletkezett benne, aminek a kijavítása jelenleg is tart.
Gyakorlatilag a Montus Futómű szerviz által hihetetlenül precíz futómű állítást szétrombolta egy nagyon kemény betonpadka, aminek következtében a jobb alsó lengőkar gömbfej úgy gondolta nem ragaszkodik már rövidke életéhez, és viszi magával a sírba a sárvédőnket is (innen üzenem neki hogy a sárvédőt újraélesztettük, habár fiatalabb korában jóval szebbek voltak a vonalai, de a nézők számára nem tudta elvenni az élvezeti értékét (na jó, jól áll neki ha nem megyünk egy méternél közelebb!Szegény Csiki azért kalapálta egy darabig!
Ezen kívül a speer-ünk gyengült el, amiért köszönjük Bedő Ákosnak (KSPEED Motorsport) a gyors és hathatós segítséget!
Most jelen pillanatban minden úgy tűnik tökéletes (lesz), és egy nyaralás előtt még gyorsan Dodink levezénylésében beiktatott futómű állításnak köszönhetően (köszi Monti a túlórákat!) biztos vagyok benne ha lesz elég bátorságunk akkor mindenképpen gyorsan és precízen lehet teljesíteni a ránk váró kilométereket!
Mielőtt élesre fordul a helyzet még résztveszünk egy HANKOOK gumiteszten Turán Friciék jóvoltából és reméljük újabb nagyon fontos tapasztalatokra teszünk szert az általunkmár eddig is használt és kiválónak tartott abroncsokkal kapcsolatban, hiszen azért itt a HANKOOK által felkészített mérnökök fogják segíteni a dolgunkat!
Szombat délután Prológ veszi kezdetét. Ide játszós gumival, vagy slick-kel indultok majd?
- A szombati prológ gumistratégiáját csak a helyszínen fogjuk eldönteni, mivel az idő itt mellékes nem vagyunk megfeszítve, viszont nagyon fontos lenne az autó tökéletes műszaki állapotát megtartani legalább a mért versenyig!A prológ az örömautózás Nekünk is, de legfőbbként a kilátogató nézők szívét kell itt megnyerni a verseny további szakaszaira, mert az Ő szurkolásuk nélkül ez nem lenne az igazi!!!
A nyolc gyorsasági szakaszon 85 km vár rátok. Miként készültök fel innen Pestről ezekre, illetve hány pályabejárásra lesz lehetőségetek?
- Pestről nem készülhetünk sehogy sem, megpróbáljuk nagyon kipihenni magunkat, és fejben erősödni, aztán pénteken megyünk tesztelni, utána a szombati nap prológig tartó idejében előre láthatólag 3-3 pályabejárásra lesz idő szűkösen, úgyhogy ennyivel kell beérnünk. De ha végre felnőve a feladathoz egy jó itinert tudnánk összehozni, akkor ez elegendő kell hogy legyen!
Elnézve a kategóriátokat egyedüli hátsókerekesek lesztek benne! Viszont nem kis ellenfelekkel kell majd számolnotok, mint Juhász Csaba, aki turbós Megane-t terelget majd.
Milyen céllal indultok ilyen kategória társak tudatában?
- Elnézve az M csoport nevezési listáját nem hiszem hogy a helyezést kéne néznünk, ha végigmegyünk műszaki problémák nélkül akkor is nagyon nehéz lesz bármelyik versenyzőpárost megelőznünk, úgyhogy ezt a versenyt a Kassai verseny nagyon éles visszarázódásának fogjuk fel, hiszen ott újra kategóriában megyünk, itt inkább a Rally2 párosaihoz próbálunk majd hasonlítódni időben, de a kategóriában (ha ott mennénk)azért van néhány igen erős páros, meglátjuk hogy vesszük fel velük a versenyt. De mivel bővült a támogatói körünk, nagyon szeretnénk nekik is bizonyítani egy kiforrott autóval (még azért ez odébb van) és jó eredménnyel (reméljük ez sikerülni fog).
Ezúton is köszönjük a bizalmat a nanorészecskés bevonatokkal foglalkozó NANO-IT-AUTO-nak, külön öröm számunkra hogy egy (magyarországon) teljesen újcéghazai bevezetésében nyújthatunk hathatós segítséget azzal hogy gyakorlatilag általunk ismerkedhet meg a közönség a termékeikkel!
Annyira friss dologról van még szó hogy most alakul még a magyar honlap, úgyhogy ennek a versenynek az összefoglalójában mindenki megtalálja majd az aktuális elérhetőséget.
Kívánunk látványos, balesetektől mentes versenyt mind a nézőknek, mind a versenyzőknek, és reméljük csupa pozitív dologról beszélhetünk majd legközelebb!!! Már csak azért is mert egy komoly hiba igencsak megnehezítené a Kassai rajthozállásunkat!
Köszönöm Támogatóink segítségét!
Ezek érdekelhetnek még
2024. November 13. 13:56, szerda | Sport
Harmadik hely az Évzáró Zemplén ralin
2024 utolsó ORC futamát rendezték Szerencs központtal, ahol ismét Pásztor Tomi diktálta Kronome Ákosnak az itinert.
2024. November 13. 13:51, szerda | Sport
Dunántúli Technikai Sport kupasorozat, a DTS Cup 2024 rövid összefoglalója
Az idei év a 2024-es év, egyben a második szezon a DTS Cup történetében.
2024. November 13. 08:03, szerda | Sport
Holland-magyar - Nagy Zsolt: úgy kell kimennünk Hollandiába, hogy képesek vagyunk nyerni
Nagy Zsolt, a magyar labdarúgó-válogatott és a Puskás Akadémia szélsője szerint a nemzeti csapatnak úgy kell kiutaznia a hollandok elleni, szombati Nemzetek Ligája-mérkőzésre, hogy elhiggye, képes győzni Amszterdamban is.
2024. November 11. 07:50, hétfő | Sport
Labdarúgó NB I - Emberhátrányban is nyert a címvédő FTC Kecskeméten
Az utolsó fél órában emberhátrányban játszó, címvédő és listavezető Ferencváros egy hajrában szerzett góllal 1-0-ra nyert a sereghajtó Kecskemét vendégeként a labdarúgó OTP Bank Liga 13. fordulójának vasárnap esti zárómérkőzé