Városlista
2024. július 16, kedd - Valter

Hírek

2010. November 15. 13:18, hétfő | PR
Forrás: www.uniqa.hu

UNIQA magunkról

UNIQA magunkról

2003 novemberétől társaságunkat UNIQA Biztosítónak hívják. Az új generáció biztosítójaként arra törekszünk, hogy elsőrangú, minőségi termékeinkkel és szolgáltatásainkkal még inkább megfeleljünk, sőt túlszárnyaljuk ügyfeleink

Az UNIQA vállalja a kihívásokat, rugalmas, innovatív szolgáltatásokat és vállalatot épít, egy új generációt a biztosításban. A cég sikerének záloga a széles körű, minőségi szolgáltatások, újdonságok, akciók és kedvezmények az élet-, valamint nem-életbiztosítási területen.

Vállalatunk Magyarországon mára a hazai biztosítási piac csaknem nyolc százalékát tudhatja magáénak, és évről évre igen jelentős növekedési rátát mutat fel.

Az UNIQA célja, hogy az adott, de folyamatosan változó gazdasági és társadalmi környezetben megoldásokat kínáljon ügyfelei számára ahhoz, hogy teljes és biztonságos életet élhessenek. Ma azonban sokkal dinamikusabbak a változások, mint régen, ezért folyamatos megújulásra van szükség.

Régi mondás, hogy az életben egy dolog állandó: a változás. Napjainkra ez a megállapítás még inkább igaz. Változtak az elvárások, az igények, változott az is, mit nevezünk ma biztonságos életnek. A régi minták fontosak, hiszen ezekre építkezünk, folytonosságot adnak egy vállalat életében is, de a sikerhez a korábbinál nagyobb rugalmasságra van szükség. Az UNIQA vállalja a modern kor kihívásait, vállalja az állandó megújulást. Ez tükröződik szlogenünk változásában is. Nem elég a biztonság. Rugalmas, dinamikus, innovatív szolgáltatásokat és vállalati kultúrát építünk, egy új generációt a biztosításban!

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 13. 10:32, szombat | PR

A fénykép előhívás korszerű, kreatív lehetőségei

A fotózás igen gazdag történelemre tekint vissza, a képek előhívásának lehetőségei azonban legalább annyit fejlődtek, mint rögzítési módjaik.

2024. Július 10. 14:19, szerda | PR

K&H: megindultak a magyar turisták, egyre népszerűbb a mobilos megoldás

már 11 százalékkal nőtt az utasbiztosítások száma az idén

2024. Július 09. 11:57, kedd | PR

K&H: sokkal nagyobb drágulást érzékelnek a fiatalok

a 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal

2024. Július 05. 13:34, péntek | PR

K&H: a csalók a vakáció alatt is célba vehetik a gyerekeket

a biztonságos bankolás alapelveit épp úgy el kell sajátítani, mint a közlekedését