Hírek
2016. November 18. 12:32, péntek |
PR
Forrás: Sajtóközlemény
Vendégek készítették a Starbucks ünnepi poharait
Húsz év után először vendégek által alkotott mintákkal díszíti ikonikus piros poharait a Starbucks.
Az Instagramról kiválasztott pohártervekkel a kávézólánc világszerte a karácsony közös szellemiségét ünnepli. A 13-féle pohárból Magyarországon 8 elérhető.
A Starbucks-rajongóknak 1997 óta a piros poharak érkezése jelzi az ünnepi szezon kezdetét. Az évek során a poharak díszítése a klasszikus, aprólékosan kidolgozott karácsonyi motívumoktól az elnagyolt modern vonalakig váltakozott, de megjelenésüket minden évben óriási várakozás előzte meg. A tavaly megjelent díszítés nélküli változat világszerte rajongók ezreit ihlette meg, hogy tollat ragadva saját ízlésük szerint varázsolják ünnepivé a poharaikat. A múlt év decemberében a Starbucks megkérte vendégeit, hogy #RedCupArt hashtaggel osszák meg az általuk díszített poharak képeit az Instagramon. Mindössze nyolc nap alatt 13 országból több mint 1200 pohárterv érkezett. Sok közülük ma is megtekinthető a RedCupCollection.com weboldalon.
„Meglepő és rendkívül inspiráló volt az a rengeteg művészi alkotás, amelyet a vendégeinktől kaptunk” – nyilatkozta Dena Blevins, a Starbucks kreatív igazgatója. „Már az elején arra gondoltunk, hogy ezeket az alkotásokat kellene használnunk az ünnepi poharainkon.”
A Starbucks csapata a legjobbnak ítélt kétszáz terv készítőjétől elkérte alkotásaikat, hogy megvizsgálhassák, melyek lehetnek alkalmasak a gyártásra. Végül tizenhárom tervet választottak ki, amelyek ma 74 ország több mint 23 ezer Starbucks kávézójában elérhetőek.
A nosztalgikus karácsonyi mintákkal, téli tájjal és vidám motívumokkal dekorált poharakat az ünnep szellemisége inspirálta, amelyben mindannyian osztozunk, bárhol is élünk a világon. Ezt az érzést szeretné a Starbucks megosztani idén a vendégek által díszített karácsonyi piros poharaival.
Ezek érdekelhetnek még
2024. Szeptember 19. 09:52, csütörtök | PR
Idén átlépi a 20 milliárdos árbevételt a Jánosik Kft.
Jelentős mérföldkőhöz érkezik a több mint 30 éve alapított, 100 százalékban magyar tulajdonú Jánosik és Társai Kft.: várhatóan idén átlépjük a 20 milliárd forint éves árbevételt.
2024. Szeptember 19. 09:52, csütörtök | PR
Idén átlépi a 20 milliárdos árbevételt a Jánosik Kft.
Jelentős mérföldkőhöz érkezik a több mint 30 éve alapított, 100 százalékban magyar tulajdonú Jánosik és Társai Kft.: várhatóan idén átlépjük a 20 milliárd forint éves árbevételt.
2024. Szeptember 17. 19:02, kedd | PR
Storyum – A Felvidéki Zenekar, amely a határokon is átível
A Storyum több, mint egy zenekar
2024. Szeptember 13. 10:48, péntek | PR
K&H: hány forint kellene a kényelmes élethez a magyar nyugdíjasoknak?
jelentősen nőtt az “elvárt” összeg