Városlista
2024. július 18, csütörtök - Frigyes

Hírek

2021. Május 11. 18:21, kedd | PR

Így indulhat újra edzőtermed a koronavírus után

Így indulhat újra edzőtermed a koronavírus után

Előbb, vagy utóbb, de egyszer vége lesz a járványnak, és sok edzőterem, illetve fitnesz stúdió tulajdonosai már most azon gondolkodnak, hogy hogyan népszerűsítsék létesítményeiket a testmozgás szerelmesei számára.

Kétségtelen persze, hogy a világ még a Covid-19 leküzdése után is sokáig másképpen működik majd, így a teremtulajdonosoknak is új marketingstratégiákra lesz szükségük.
Íme tehát néhány marketingtanács, amik segíthetnek egy edzőterem újraindításában!

Népszerűsítsd a Covid-19 utáni edzésprogramjaidat

Sokan több, mint egy éve várják, hogy újra találkozhassanak szeretteikkel és barátaikkal, és biztosan sokan indulnak majd útnak, hogy végre ismét közösen élvezhessék a környék nyújtotta szabadidős lehetőségeket.

Na persze, ez a közös szórakozás akár edzőtermedben is folytatódhat, szóval ösztönözd arra tagjaidat, hogy barátaikat is hozzák magukkal következő edzésükre. Készíts egy marketingkampányt, ami a csoportos edzések előnyeit ecseteli (biztonságosabb, szórakoztatóbb, hatékonyabb, stb.), és biztos lehetsz benne, hogy többen érkeznek majd párban termedbe.

Egyesek csak egy-egy alkalomra kísérik majd el barátaikat, de biztosan lesznek köztük olyanok is, akik rövid időn belül saját tagságot váltanak maguknak!

Célozd meg a mobilhasználókat

Az emberek többsége a bezártság során csak még jobban hozzánőtt okostelefonjához, ezért fontos, hogy ezeket a lehetséges ügyfeleket is megcélozd vírus utáni marketingstratégiáddal. Ehhez olyan hirdetésekre és webes tartalmakra lesz szükséged, amelyek mobilbarátok, azaz helyesen jelennek meg és működnek mobileszközökön is.

Ez nem csak a hirdetésekre vonatkozik, hanem teljes online jelenlétedre. Ha például az emberek valahol út közben szeretnének éppen rápillantani, hogy mikor lesz a következő csoportos edzés termedben, akkor elengedhetetlen, hogy ezt gyorsan és zökkenőmentesen megtehessék okostelefonjukról.

Internetes jelenléted megerősítéséhez nem csak egy jó webhelyre, hanem közösségi média marketingre, hatékony keresőoptimalizálásra, és egyéb marketingtaktikákra is szükséged lesz, amihez érdemes egy jó online marketingügynökség segítségét kérni!

Rendezz csoportos eseményeket edzőtermedben

Sokaknak azért hiányoznak leginkább az edzőtermek, mert igazán összetartó, szoros közösségek alakulhatnak ki bennük, és az emberek egy idő után sokkal szívesebben mozognak együtt edzőtársaikkal, mint egymagukban.

Éppen ezért, amikor a vírustól már nem kell tartani, igyekezz minél több olyan rendezvényt szervezni edzőtermedben, amik ideálisak a közösségépítésre, és amelyek során ügyfeleid megerősíthetik az egymással kialakított kapcsolataikat. Ezek nem feltétlenül kell, hogy edzéssel kapcsolatos programok legyenek – hétvégente például exkluzív bárt nyithatsz az utolsó közös jógaóra után.

Meséld el, hogy hogyan vészeltétek át a koronavírust

A koronavírus mindenkit megviselt, és sokaknak még mindig komoly megpróbáltatásokat kell kiállnia, hogy átvészelhesse ezt a nehéz időszakot. Ha szeretnéd elnyerni ügyfeleid bizalmát és szimpátiáját, akkor légy átlátszó és őszinte: meséld el nekik, hogy milyen (vagy milyen volt) a vírusos időszak edzőtermed dolgozói számára.

Ezt megteheted a közösségi médián, vagy webhelyed blogján is, akár egy több bejegyzéses sorozatban. Az emberek így könnyebben tudnak majd azonosulni veled, és ezzel azt is bebizonyíthatod, hogy átérzed a problémáikat.

Ezek érdekelhetnek még

2024. Július 13. 10:32, szombat | PR

A fénykép előhívás korszerű, kreatív lehetőségei

A fotózás igen gazdag történelemre tekint vissza, a képek előhívásának lehetőségei azonban legalább annyit fejlődtek, mint rögzítési módjaik.

2024. Július 10. 14:19, szerda | PR

K&H: megindultak a magyar turisták, egyre népszerűbb a mobilos megoldás

már 11 százalékkal nőtt az utasbiztosítások száma az idén

2024. Július 09. 11:57, kedd | PR

K&H: sokkal nagyobb drágulást érzékelnek a fiatalok

a 19-29 évesek szerint 18 százalékos volt a májusi infláció, szemben a 4 százalékos tényadattal

2024. Július 05. 13:34, péntek | PR

K&H: a csalók a vakáció alatt is célba vehetik a gyerekeket

a biztonságos bankolás alapelveit épp úgy el kell sajátítani, mint a közlekedését