Hírek
2018. Március 23. 19:18, péntek | Belföld
Egyre többször ismételik a reklámokat a csatornák
Folytatódik a korábban megfigyelt tendencia, miszerint egyre kevesebb reklámot, egyre többször ismételnek a csatornák - derül ki a médiatanács 2017 második félévében közzétett, új reklámszpotokról szóló vizsgálatából.
2018. Február 08. 15:26, csütörtök | Belföld
Reklámért és túl sok zenéért bírságolt a Médiatanács
Százezer forintra bírságolta reklámriportért az RTL Klub-ot, túl sok zenéért pedig az egykori Rádió Q médiaszolgáltatóját a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa
2018. Január 31. 09:00, szerda | Belföld
Napi 30 ezer reklámot nézhetünk a magyar tévékben
Naponta átlagosan mintegy 30 ezer reklámfilm kerül adásba a Nielsen által szpotszinten vizsgált csatornákon.
2017. December 06. 16:44, szerda | Belföld
Jogsértő reklám miatt 30 millió forint bírságot rótt ki a GVH
Jogsértő reklám miatt 30 millió forint bírságot rótt ki az Autocentrum AAA Auto Kft.-re (AAA) a Gazdasági Versenyhivatal (GVH),
2017. November 16. 17:19, csütörtök | Belföld
Jogsértő reklám miatt 20 milliós büntetést kapott egy webáruház
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 20 millió forint bírságot szabott ki az Extreme Digital Zrt.-re, mert az tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a 2015-ös Black Friday kampányában
2017. Március 10. 13:55, péntek | Belföld
Túl hangos reklámokért bírságolt a médiatanács
Több csatorna is túl hangosan sugárzott reklámot, ezért bírságolt a médiatanács.
2017. Január 04. 13:33, szerda | Életmód
Sok a reklám, de kevés az új, fő célpontjaik pedig a nők
Az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 91-ről 78-ra csökkent 2016 első felében a médiahatóság adatai szerint, a legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük továbbra is a nőket célozza meg.
2016. November 21. 11:35, hétfő | Belföld
Autóversenyes fiktív reklámszerződésekkel csaltak el több mint hárommilliárdot – nyomoz a NAV
Több mint hárommilliárd forintos költségvetési csalással gyanúsít a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-Dunántúli Bűnügyi Igazgatósága egy elkövetői kört,
2016. Október 13. 10:43, csütörtök | Belföld
Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet
A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at
2016. Április 16. 06:00, szombat | Helyi
Őszinte reklám szlogenek
Unja már, hogy minden reklám hazugság?
2016. Március 05. 13:27, szombat | Belföld
Túl hangos reklám, kevés közszolgálati műsor – több tv-t bírságolt a médiatanács
Túl hangos reklám, valamint az előírtnál kevesebb közszolgálati, közéleti műsor és magyar zene sugárzása és burkolt reklám miatt szabott ki bírságot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.
2016. Január 23. 06:00, szombat | Bulvár
George Clooney hasonmásával reklámoznak egy izraeli kávémárkát
A kávéval és kávéfőzőgéppel kereskedő Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar céget, mert az reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti, miközben a multinacionális cég az igazi Clooneyval hirdeti termékeit.
2015. November 23. 07:38, hétfő | Bulvár
Óránként nyolc márka jelenik meg a két legnagyobb csatornán
A két nagy országos kereskedelmi televízió nézőinek óránként átlagosan nyolc márkanév vált beazonosíthatóvá a műsorokból 2015 első félévében; az RTL Klubnál 8,5, a TV2-nél 7,4 volt ez a szám