Hírek
![Egyre többször ismételik a reklámokat a csatornák](/external/image_cache/4/1/5/4151b4ebbba721b3f57ba1b4ef06d3e7.jpg)
2018. Március 23. 19:18, péntek | Belföld
Egyre többször ismételik a reklámokat a csatornák
Folytatódik a korábban megfigyelt tendencia, miszerint egyre kevesebb reklámot, egyre többször ismételnek a csatornák - derül ki a médiatanács 2017 második félévében közzétett, új reklámszpotokról szóló vizsgálatából.
![Reklámért és túl sok zenéért bírságolt a Médiatanács](/external/image_cache/9/7/e/97e0d287db1e16f49a505250a20db7f9.jpg)
2018. Február 08. 15:26, csütörtök | Belföld
Reklámért és túl sok zenéért bírságolt a Médiatanács
Százezer forintra bírságolta reklámriportért az RTL Klub-ot, túl sok zenéért pedig az egykori Rádió Q médiaszolgáltatóját a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa
![Napi 30 ezer reklámot nézhetünk a magyar tévékben](/external/image_cache/a/b/a/aba8497d5eafef08021406dbb103c51a.jpg)
2018. Január 31. 09:00, szerda | Belföld
Napi 30 ezer reklámot nézhetünk a magyar tévékben
Naponta átlagosan mintegy 30 ezer reklámfilm kerül adásba a Nielsen által szpotszinten vizsgált csatornákon.
![Jogsértő reklám miatt 30 millió forint bírságot rótt ki a GVH](/external/image_cache/4/4/5/445fcc0687b56b37fd31486eecd599ed.jpg)
2017. December 06. 16:44, szerda | Belföld
Jogsértő reklám miatt 30 millió forint bírságot rótt ki a GVH
Jogsértő reklám miatt 30 millió forint bírságot rótt ki az Autocentrum AAA Auto Kft.-re (AAA) a Gazdasági Versenyhivatal (GVH),
![Jogsértő reklám miatt 20 milliós büntetést kapott egy webáruház](/external/image_cache/1/c/1/1c1efa3a31616f9f997386aabec08776.jpg)
2017. November 16. 17:19, csütörtök | Belföld
Jogsértő reklám miatt 20 milliós büntetést kapott egy webáruház
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 20 millió forint bírságot szabott ki az Extreme Digital Zrt.-re, mert az tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a 2015-ös Black Friday kampányában
![Túl hangos reklámokért bírságolt a médiatanács](/external/image_cache/e/8/b/e8b67372cc6427f2da85552d00090e7b.jpg)
2017. Március 10. 13:55, péntek | Belföld
Túl hangos reklámokért bírságolt a médiatanács
Több csatorna is túl hangosan sugárzott reklámot, ezért bírságolt a médiatanács.
![Sok a reklám, de kevés az új, fő célpontjaik pedig a nők](/external/image_cache/d/3/a/d3a2199976d716f2050e2537ef50e9cd.jpg)
2017. Január 04. 13:33, szerda | Életmód
Sok a reklám, de kevés az új, fő célpontjaik pedig a nők
Az egy televízióra jutó új reklámfilmek száma 91-ről 78-ra csökkent 2016 első felében a médiahatóság adatai szerint, a legtöbb új reklámot márciusban mutatták be, túlnyomó többségük továbbra is a nőket célozza meg.
![Autóversenyes fiktív reklámszerződésekkel csaltak el több mint hárommilliárdot – nyomoz a NAV](/external/image_cache/7/8/1/7813948a6fd1e7612c16bfeb4a204ea2.jpg)
2016. November 21. 11:35, hétfő | Belföld
Autóversenyes fiktív reklámszerződésekkel csaltak el több mint hárommilliárdot – nyomoz a NAV
Több mint hárommilliárd forintos költségvetési csalással gyanúsít a Nemzeti Adó- és Vámhivatal Dél-Dunántúli Bűnügyi Igazgatósága egy elkövetői kört,
![Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet](/external/image_cache/9/a/0/9a0dc89924fcd50e46508dd1539f2eea.jpg)
2016. Október 13. 10:43, csütörtök | Belföld
Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet
A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at
![Őszinte reklám szlogenek](/external/image_cache/5/9/9/599078de3ff365453e202df2861d1e98.jpg)
2016. Április 16. 06:00, szombat | Helyi
Őszinte reklám szlogenek
Unja már, hogy minden reklám hazugság?
![Túl hangos reklám, kevés közszolgálati műsor – több tv-t bírságolt a médiatanács](/external/image_cache/c/1/d/c1d29fee13b22a7509b1246afaa6285f.jpg)
2016. Március 05. 13:27, szombat | Belföld
Túl hangos reklám, kevés közszolgálati műsor – több tv-t bírságolt a médiatanács
Túl hangos reklám, valamint az előírtnál kevesebb közszolgálati, közéleti műsor és magyar zene sugárzása és burkolt reklám miatt szabott ki bírságot a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa.
![George Clooney hasonmásával reklámoznak egy izraeli kávémárkát](/external/image_cache/f/8/0/f8091e40773f428126067501bc0ba858.jpg)
2016. Január 23. 06:00, szombat | Bulvár
George Clooney hasonmásával reklámoznak egy izraeli kávémárkát
A kávéval és kávéfőzőgéppel kereskedő Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar céget, mert az reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti, miközben a multinacionális cég az igazi Clooneyval hirdeti termékeit.
![Óránként nyolc márka jelenik meg a két legnagyobb csatornán](/external/image_cache/e/b/3/eb3f0369e7f61ca4aa21b1f41d38e812.jpg)
2015. November 23. 07:38, hétfő | Bulvár
Óránként nyolc márka jelenik meg a két legnagyobb csatornán
A két nagy országos kereskedelmi televízió nézőinek óránként átlagosan nyolc márkanév vált beazonosíthatóvá a műsorokból 2015 első félévében; az RTL Klubnál 8,5, a TV2-nél 7,4 volt ez a szám