Hírek
2020. Május 28. 05:00, csütörtök | Belföld
Bírságot kapott a TV2
Több mint hárommillió forint bírságot szabott ki a médiatanács a TV2 szolgáltatójára, mert az a Tények Plusz műsort és ismétlését nem megfelelő időpontban és korhatár-besorolással sugározta februárban
2020. Február 21. 19:10, péntek | Belföld
Életveszélyes készítményt reklámoznak a neten
Olyan készítményt árulnak az internetek szív- és érrendszeri megbetegedések kezelésére, amelynek alkalmazása akár életveszélyes állapotot is okozhat - közölte a Magyar Kardiológusok Társasága pénteken az MTI-vel.
2020. Február 21. 17:06, péntek | Belföld
A gyermekeket megcélzó reklámokról tett közzé tájékoztatót a GVH
A gyermekeket megcélzó reklámokról készített tájékoztatót a Gazdasági Versenyhivatal (GVH), hogy fölhívja a hirdetők figyelmét a lehetséges jogsértésekre - közölte a GVH pénteken az MTI-vel.
2020. Február 07. 11:40, péntek | Belföld
21 millió forintra bírságolták a Béres Gyógyszergyárat jogsértő reklám miatt
A Béres Gyógyszergyár Zrt. jogsértő módon, közvetlenül szólította meg a gyermekeket az Actival Kid Gumivitamin egyes reklámjaiban, a jogsértő reklám miatt a hatóság 21 millió forintos bírságot szabott ki a gyógyszercégre.
2020. Január 16. 17:06, csütörtök | Belföld
Ismét visszaélnek a Semmelweis Egyetem nevével egy termékreklámban
A Semmelweis Egyetem nevével visszaélve reklámoznak egy olyan szert, mely a prosztatagyulladás, illetve a prosztata-megnagyobbodás szinte teljes gyógyulását ígéri.
2019. November 29. 11:23, péntek | Belföld
Milliós bírság jár a Bayer Hungária Kft.-nek jogsértő, gyerekeknek szánt reklámok miatt
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Bayer Hungária Kft. jogsértő módon, közvetlenül szólított meg gyermekkorúakat Supradyn Kids multivitamin-készítményének egyes reklámjaiban - tájékoztat közleményében a Versenyhi
2019. Október 25. 18:09, péntek | Belföld
Két kereskedelmi tévét is megbírságolt a médiatanács
Helytelen korhatár-besorolás miatt szabott ki bírságot a médiatanács a TV2 és az RTL Klub szolgáltatójára – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatósága pénteken az MTI-vel.
2019. Március 08. 14:10, péntek | Bulvár
Meglepő, hogy milyen műsorban van a legtöbb reklám
Az országos kereskedelmi televízióknál 2018 második fél évben is az időjárás-jelentés volt a legtöbbet támogatott műsortípus – közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az MTI-vel pénteken.
2019. Január 30. 16:16, szerda | Helyi
Olasz harisnyakollekciót népszerűsít a Győri Balett
Hatalmas dobásra készül a Calzedonia, az olasz harisnyamárka, februárban ugyanis eddig egyedülálló módon mutatja be basic, színes harisnyáit.
2018. November 16. 17:01, péntek | Belföld
Egyre kevesebb a gyermekeknek szóló tévéreklám
Egyre kevesebb a gyermekeknek szóló tévéreklám a médiatanács által elfogadott tanulmány szerint - közölte Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Kommunikációs Igazgatóság az MTI-vel pénteken.
2018. Október 14. 16:34, vasárnap | Bulvár
Az időjárás-jelentés a legtöbbet szponzorált műsortípus
Az év első felében a legtöbbet szponzorált műsortípus az időjárás-jelentés volt a televízióknál
2018. Június 22. 10:55, péntek | Belföld
Hangos reklám miatt bírságolt a médiatanács
A TV4 és a Galaxy4 médiaszolgáltatójára a túl hangos reklámok miatt 600 ezer, a debreceni FM90 Campus Rádió szolgáltatójára pedig a vállalttól eltérő műsorrend miatt 80 ezer forintos bírságot szabott ki a médiatanács
2018. Április 04. 07:00, szerda | Bulvár
Bruce Willissel reklámozzák a magyar energiaitalt
Április másodikán debütált az a reklám, amelyben egy ismert és világhírű hollywoodi sztár reklámozza a magyar Hell energiaitalt.